EKORRE :D




Jag hade egentligen tänkt fota några renar som var i skogen. Jag hade satt mig på en stubbe för jag tänkte att de kanske kommer dit var jag var. Efter ett tag så börjar det falla ner massa kottar från trädet som jag satt knappt en meter från. Jag tänkte att det säkert är en ekorre och att den kommer ner om jag sitter där tillräkligt länge. Så jag satt där i säkert en halvtimme! xD Tillslut klättrade den ner på stammen och tittade på mig. :D Sen hoppade den ner på marken och sprang till ett annat träd. Så söta och nyfikna de är! <3

Jag tog ganska många bilder på den, och när den gjorde några konstiga tricks, men det var motljus och man såg knappt nåt. :( Jag märkte det sen och ändrade inställningarna, och då tog jag de här bilderna.



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0